sobota 6. júna 2015

Hey , that's me! SUPERSTAR 2o15 and Prague?

Ahojte!
Nestíham , nestíhaš , nestíhame ale aj tak vám chcem napísať, pretože je o čom. Pôvodne som síce chcela do článku zakomponovať  beauty tému, ale jednoducho sa mi to celé zdalo hroozne odfľáknuté a nedomyslené a preto vám rovno idem napísať.
Chcem sa trošku ospravedlniť,že som takmer 2 týždne nič nepridala, ale poznáte mesiac jún v škole  však? Vražda. Každý deň som musela ozaj niečo písať, dopisovať kvôli Londýnu alebo opravovať.

Nasledujúce tri dni teda budem v Prahe - a ako ste si správne z nadpisu prečítali, áno prihlásila som sa do Superstar 2015, o tom však chcem až na koniec.
V Prahe som nikdy nebola a musím vám napísať , že sa strašne teším. Na prehliadku mesta budeme mať zhruba 5 hodín , dúfam teda. Tiež si chceme pozrieť nočnú Prahu a Starbucks, ale to chcem hlavne ja! Ak vás zaujíma kto je to my - idem na tento trip s rodičmi, pretože pochopiteľne väčšina ľudí by si takéto voľno len tak neurobilo počas najdôležitejšieho mesiaca v škole.
Všetky fotky sa posnažím podávať aj na blog, a v prípade že to chcete mať hneď kliknite na môj instagram.


A teraz to načo ste asi čakali ak ste otvorili tento post - SUPERSTAR itself. Pravdepodobne vás zaujíma prečo Praha. Veci sa majú tak, že pred tým ako sa dostanete pred hlavnú porotu musíte prejsť produkciou a toto som absolvovala v Žiline dva dni po návrate z Londýna.
A poslali ma do Prahy.
Moje pocity? Nie som nervózna a vlastne sa teším,pretože aj keď spev asi nie je niečo čomu by som až tak zasvätila život spievam osem rokov. Možno v tom vôbec nie som dobrá ale proste ma to baví. Uvidíme čo z toho vznikne. Hudba je pre mňa veľmi, veľmi , veľmi dôležitá, je to spôsob ako sa vyjadriť. Presne tak ako blog,alebo filmy alebo maľovanie. Čokoľvek na čo si spomeniete.

Ako to celé dopadne vám sem určite napíšem , celý tento trip by som nafotila a postla vám ho sem. Prepáčte mi ten ultrakrátky príspevok, ale naozaj musím ešte toho toľko stihnúť že tomu sama neverím a ráno o štvrtej vstávam.
Užívajte víkend ,

Veronika.

3 komentáre:

  1. Jůů budu ti držet v Superstar palce! :)) <3
    Jinak, Praha je krásná. Určitě se ti bude líbit :)) Hlavně v noci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Minuly vikend som bola v prahe a musim uznat stalo to za to :) tiez som tam bola po prvy krat :) https://clodyteenmummy.wordpress.com/ na blogu mam o prahe viac ak by si sa chcela;)

    OdpovedaťOdstrániť